Uw Feedback is Belangrijk
Vanaf het moment dat uw kind bij ons komt, moedigen we u van harte aan om opbouwende kritiek, suggesties en opmerkingen met ons te delen. We willen dat u zich vrij voelt om uw ideeën en meningen te uiten. Uw inzichten zijn voor ons van onschatbare waarde en helpen ons om te groeien en verbeteren.
Open en Eerlijke Communicatie
We willen dat u zich op uw gemak voelt bij het delen van uw gedachten, zonder zorgen over mogelijke gevolgen. Eerlijkheid en openheid zijn essentieel voor ons, zodat we samen naar oplossingen kunnen zoeken. We streven ernaar dat u zich gehoord voelt en dat eventuele zorgen snel en effectief worden aangepakt.
Klachtenregeling
In de meeste gevallen kunnen we de klachten in overleg met directbetrokkenen oplossen. Voor situaties waarin dit niet mogelijk blijkt, is er een klachtenregeling.
Als u in overleg met de medewerker niet tot een oplossing komt, legt u de klacht schriftelijk voor. Dit kan via het schriftelijke klachtenformulier of doe dit via ons contactformulier onderaan de pagina. U ontvangt binnen een week (uitgezonderd in vakanties) een ontvangstbevestiging. Daarna zal uw klacht zorgvuldig in behandeling worden genomen. Tijdens dit onderzoek van maximaal vier weken houden we u zoveel mogelijk op de hoogte van de voortgang. Daarna geven we schriftelijk een met redenen omkleed oordeel, met daarbij een termijn waarbinnen eventuele maatregelen genomen zullen zijn.
Als de interne procedure niet tot een oplossing van het probleem leidt, kunt u de klacht schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Dit kan via de website www.degeschillencommissie.nl